poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Imagin z Lou część 2.

                            ##Budzisz się rano##

       Rozglądasz się na boki i nagle zaczynasz płakać.

-Och nie ! To był tylko sen ! - zaszlochałaś.
Do twojego pokoju szybko przybiegła mama:
-Kochanie co się stało ?
-N... n...no...no...no bo..Miałam sen ,że był ze mną Louis i lecieliśmy samolotem i... no i..... - Znowu zaczęłaś głośno płakać.
Mama Cię uspokoiła
-Kochanie cudowny sen ale nie płacz. Naprawdę jest tutaj Louis z One Direction! Rano zaprosiłam go do nas, bo zadzwonił. Pamiętasz co było na koncercie? Jak weszłaś na scenę w obcięciach Lou. Opowiadał mi ,że już wtedy się w Tobie zakochał i poprosił o twój numer. Ty dałaś mu swój numer a on dzisiaj zadzwonił. Przepraszam ,że odebrałam ,ale spałaś.
- Ma...ma..mamo ! Jesteś cudowna ,kocham Cię najmocniej na świcie! Ale gdzie jest Louis ?
-Na dole. Przygotowuje dla Ciebie śniadanie do łóżka

                ##Wchodzi Lou##

-Hej [T.I]. Słyszałem ,że mama Ci już wszystko opowiedziała.Dziękuję Pani bardzo-powiedział zwracając się do twojej mamy.
-Nie ma za co. A teraz zostawię Was samych ...Tylko Louis! Proszę bez żadnych głupstw okej ?
-Oczywiście proszę Pani.
              ##Zamknięto drzwi##
-Louis...Ja chciałam Ci powiedzieć , że bardzo mi na Tobie zależy i chciałabym być przy Tobie do końca moich dni...Ale pewnie nie będziesz chciał być z jakąś dziewczyną z marnego miasteczka...
-Kochana [T.I] !!! Zakochałem się wtedy w Tobie na scenie...Chciałem Cię nawet pocałować ale wszystkie fanki były by zazdrosne... Zrobię to teraz.
            ##Lekko całuje twoje wiśniowe usta##
-Jesteś cudowny.
-Nie tak jak ty.
Rozmawialiście jeszcze bardzo długo.Wieczorem zapytałaś czy Louis może spać u Was . Mama się zgodziła ale musieliście przysiąc ,że nie zrobicie nic głupiego.
        Po przysiędze położyliście się wtuleni w siebie. Rano Lou przyniósł Ci śniadanie do łóżka i wyznał Ci miłość , od tamtego czasu jesteście parą :) Fanki Cię zaakceptowały i cieszą się Waszym szczęściem.

            KONIEC <3 Mam nadzieje ze się podobało. :) /Stylesowa

1 komentarz: