środa, 27 marca 2013

Informacje ;3 WAŻNE !

Jołki! :)
    To będzie takie małe info... Dla was czytających naszego bloga...

To jest tylko info ode mnie....

  Teraz pisałam dużo bo jestem chora ale będą święta i będę pisać mniej. 4 kwietnia mam testy i muszę sie do nich uczyć. Są to BARDZO WAŻNE testy , nie chce ich źle napisać. Posty nie będą sie pojawiać codziennie moze dzisiaj jeszcze coś napiszę... Póki co za nie całą godzinkę przychodzi do mnie koleżanka i przepisuję od niej lekcje. Także nie myślcie ,ze od Was odchodzę ! :* To nie tak ... Po prostu gdybyście musiały napisać ważny test to też nie chciałybyście go zaprzepaścić :) W weekendy postaram się pisać trochę więcej :) Mam nadzieje ze "Malikowa" też nie przestanie pisać :3
 
Mam nadzieje ze mnie zrozumiecie :* 3-majcie się ;3 /Stylesowa 

Macie tu jeszcze gifa ;3
|
|
v


+ Kocham tego gifa poniżej:
 <333333333333333333333333333333333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz